نوشته شده توسط : رضا گراف

روند تغییر در طراحی لوگو ها امروزه بیش از پیش سرعت بیشتری پیدا کرده است ، این روند حتی می توان آن را سریعتر از تغییر مد در لباس  دانست ! .

در راسته مقالات طراحی لوگو ، و با توجه حجم بالای این مطلب ، مقاله فوق در چند بخش تقدیم شما خواهد شد .

طراحی لوگو

طراحی لوگو

 



:: برچسب‌ها: طراحی لوگو , لوگو , آرم , طراحی آرم , طراحی بنر ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

طراحی کاتالوگ سینمایی ، اگر شما به سینماها سری زده باشید و یا حتی برای یک بار به سینماهای کشور برای دیدن فیلم مورد علاقه تون رفته باشید ، در سالن انتظار با تبلیغات کاغذی می شوید که در قالب طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ به چاپ رسیده اند و در اختیار شما قرار داده می شود . بطور طبیعی طرح این کاتالوگ و بروشور ها بصورت دوره ای با تغییر فیلم ها رو پرده سینما تغییر می کند و با فیلم های جدیدتر بروزتر می شوند .

طراحی کاتالوگ سینمایی 

در رضاگراف ، به واقع در تلاش هستیم که به موضوعاتی بپردازیم که شاید کمتر به آن ها اشاره شده است . همچون طراحی بروشور ساختمان ،کاتالوگ سینمایی هم جزو همین دسته است . بهره گیری از طراحی و چاپ کاتالوگ و حتی طراحی بروشور به خوبی میتواند روی هر صنف یا کسب و کاری موثر باشد . در catalogee سینمایی هم با وجود موضوع خاص و جذابی که دنبال می کند این امر به وضوع دیده خواهد شد .

طراحی کاتالوگ سینمایی

طراحی کاتالوگ سینمایی

 



:: برچسب‌ها: طراحی کاتالوگ سینمایی , کاتالوگ , کاتالوگ سینمایی , سینما , طراحی بنر , طراحی بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

بروشور لایه باز ، در خیلی از مواقع حتی اگر دارای توانایی زیادی در امر طراحی باشید گاها به تصاویر باکیفیت به صورت طرح لایه باز جهت طراحی یک شکل یا طرح احتیاج پیدا میکنید ، این موضوع تازگی ندارد استفاده از طرح لایه باز از سال های پیش مورد استفاده افراد زیادی در سراسر جهان قرار گرفته و روز به روز بر تعداد این افراد افزوده می شود . طرح لایه باز در تمام موضوعات وجود دارد از جمله بنرتبلیغاتی ، کارت ویزیت لایه باز ، طراحی کاتالوگ و …

بروشور لایه باز 

گاها بروشور لایه باز به تنهایی نمیتواند جواب نیازهای طراحی دلخواه شما را بدهد ، بطور کلی طرح لایه باز بروشور یا کاتالوگ می بایست با ترکیبی از ایده های ذهنی و خلاقیت شما ایجاد شود . طرح لایه باز تنها به عنوان یک ابزار کمکی به طراحی شما میکند تا در زمان کوتاه جلوه ی بیشتری به طراحی بروشور خود دهید .

بروشور لایه باز

بروشور لایه باز

امروز برای شما طرح لایه باز بروشور تبلیغاتی قرار داده ایم که میتوانید با استفاده از المان های موجود در آن به طراحی بروشور دلخواه خود بپردازید ، کیفیت بالا و لایه باز بودن بروشور های موجود در فایل پیوست شده کار را برای شما آسان تر خواهد کرد ، طرح لایه باز بروشور فوق در قالب فرمت ( EPS ) می باشد که برای اجرای آن نیازمند نرم افزار گرافیکی پیکسلی ادوبی ایلوستریتور خواهی بود .

 



:: برچسب‌ها: طراحی بروشور , بروشور , چاپ بروشور , بروشور تبلیغاتی , سفارش بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

طراحی بروشور


 

طراحی بروشور ، هرچند که با مرور زمان و پیشرفت بازار تبلیغات چه در فضای مجازی و چه در جامعه اطراف خودمون تبلیغات توسعه یافته و بعد بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است ، اما همچنان می توان طراحی کاتالوگو طراحی بروشور را جزو اصلی ترین آیتم های تبلیغاتی مراکز ، فروشگاه ها ، شرکت ها و برند های بزرگ صنعتی و تجاری جهت معرفی محصولات - خدمات خود به بازار هدف بدانیم . 

طراحی بروشور

قافل نشویم در امر تبلیغات از گزینه های دیگری مانند ، طراحی بنر ، طراحی تراکت ، طراحی کارت ویزیت ، طراحی استند ، لوگو و مواردی این چنین نمیتوان چشم پوشی کرد . 

طراحی بروشور واژه ای نام آشنا برای شرکت ها و کمپانی های صنعتی می باشد و از نوع تبلیغات کاغذی به حساب می آید که در اطراف خود روزانه مشاهده می کنیم و معمولا با فرم ، اندازه ، جنس ، رنگ و طرح متنوعی به دست ما می رسد ، بروشور تبلیغاتی را باید یکی از انواع مختلف تبلیغات کلاسیک و قدیمی بدانیم . طراحی بروشور تبلیغاتی را میتوانیم در کنار طراحی کاتالوگ دو برادر دوست داشتنی برای ارائه و معرفی محصول به مشتریان خود بدانیم و همانطور که در پاراگراف های انتهایی صفحه به بررسی این نوع تبلیغات بیشتر می پردازیم و شما را با نحوه معرفی آن به مشتریان بالقوه آشنا خواهیم کرد .



:: برچسب‌ها: طراحی بروشور , بروشور , چاپ بروشور , بروشور تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

طراحی موشن گرافیک

موشن گرافیک یا همان هنر نمایش ویدیو گرافیک تلفیقی ، طراحی موشن گرافیک هنر جدیدی بحساب نمی آید ، اما موشن گرافیک یا تیزر تبلیغاتی گرافیکی یکی از راه کارهای جذب بیننده بیشتر از نوع مد روز می باشد . نسل قدیم .حال حاضر عرصه تبلیغات و راه های بازاریابی از طریق تبلیغات اینترنتی مثل طراحی بنر همواره جزو برجسته ترین ترین روش های ایجاد کمپین های تبلیغات بنری بحساب می آید ، بطوری که در نوع پیشرفته و مد روز خود تجربه نمایش بنر تبلیغاتی در قالب نمایش ویدیو را تجربه میکنیم .

اما موشن گرافیک یا همان تیزر تبلیغاتی ، که این روز ها نسبت به گذشته نه چندان دور در حال رشد بیشتر و البته روش بسیار موثر و کارآمد برای معرفی یک شرکت در فضای مجازی می باشد .

انتقال پیام از طریق طراحی موشن گرافیک

هدف از ایجاد و طراحی موشن گرافیک چیست ، اینکه شما بتوانید از راه تصویر نمایشی یا همان ساخت تیزر تبلیغاتی از طریق تصاویر متحرک گرافیکی در قالب یک ویدیو به معرفی خدمات ، محصولات خود بپردازید .

موشن گرافیک راه حل مطمئن

طراحی موشن گرافیک یک راه حل مطمئن و البته مدرن در عرصه تبلیغات می باشد ، البته این موضوع برای کسانی که تبلیغات تلویزیونی را دنبال میکنند سبک جدیدی محسوب نمی شود ، اما در فضای مجازی این مدل معرفی نامه که راه ویدیو گرافیک قابل نمایش و در اختیار کاربران قرار میگیرد ، جزو مدل جذاب و کاملا حرفه ای در فضای مجازی می باشد که علاوه بر استفاده آن در وب سایت های شرکتی ، خدماتی ، میتوانید از موشن گرافیکاستفاده کنید .

 



:: برچسب‌ها: موشن گرافیک , طراحی موشن گرافیک , ساخت موشن گرافیک , ساخت کلیپ موشن گرافیک , تیزر تبلیغاتی , ساخت تیزر , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

طراحی کارت ویزیت آنلاین ، شروع یک فصل جدید برای افرادی میخواهند طراحی کارت ویزیت را شخصا انجام دهند . در اینکه آیا این مورد شما را به هدف نهایی خود می رساند یا یک امر حیاطی و مهم است که در ادامه این مطلب ( طراحی کارت ویزیت آنلاین )  و در راستای مقالات طراحی کارت ویزیت رضاگراف به این موضوع تا جای ممکن برای رفع سوالات ذهنی ایجاد شده برای شما میپردازیم .

در مطالب گذشته به موضوعات مشابه که بصورت آنلاین و توسط مشتری قابل انجام است پرداختیم مثل : طراحی کاتالوگ آنلاین ، طراحی بروشور آنلاین و طراحی بنر آنلاین که به شما پیشنهاد میکنیم حتما موارد فوق را مطالعه بفرمایید .

طراحی کارت ویزیت آنلاین

طراحی کارت ویزیت آنلاین

 



:: برچسب‌ها: طراحی بنر آنلاین , بنر , طراحی بنر تبلیغاتی , بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

قیمت طراحی کاتالوگ بحث مهمی است خیلی از افراد به دنبال آن هستند . از دسته مدیران بخش بازاریابی شرکت ، کارخانجات ، دفاتر بگیرید تا حتی طراحان گرافیک که می خواهند برای طراحی کاتالوگ مشتریان خود تعرفه طراحی مشخص کنند .

قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت گذاری روی طرح ، بسیار بسیار متغیر است و به هیچ عنوان نمی توان تعرفه طراحی معنی را برای طراحی طرحی خاص ، میتواند یک طراحی بنر باشد یابروشور تبلیغاتی ، طراحی لوگو ، طراحی کارت ویزیت و  هر طرح دیگری مثل ( طراحی تراکت تبلیغاتی ) که شما مد نظر داشته باشید . در مبحث تعرفه گذاری هیچ گونه ثبات و قانونی مشخصی وجود ندارد که طراحان بر اساس آن قیمت گذاری را انجام دهد و او تعبیت داشته باشند .

به دلیل پیچیدگی ها موجود در امور طراحی گرافیک ، تعرفه طراحی بسیار متفاوت تعیین میشود و تفاوت قیمت در بین شرکت های طراحی کاتالوگ و بروشور بسیار زیاد است .

این تفاوت می تواند علت های زیادی در خود شامل می شود ، که به عواملی همچون کیفیت طراحی کاتالوگ ، میزان اعتبار شرکتی که طراحی را به عهده می گیرد ، میزان کیفیت خدمات پس فروش یا همان پشتیابی از شرکت مربوطه بعد از سفارش کاتالوگ ، سیاست گذاری شرکت های در امر رقابت پذیری موضوع و … این ها مواردی هستند که بطور عموم بروی قیمت طراحی کاتالوگ تاثیر مستقیم می گذارد .

قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت طراحی کاتالوگ

 



:: برچسب‌ها: قیمت طراحی کاتالوگ , طراحی کاتالوگ , کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

طراحی بنر آنلاین چند وقتی است که در قالب سیستم های هوشمند به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار میگیرد ، حال تا چه میزان این امر میتواند برای پیشرفت پروژه ما و تاثیر گذاری آن بر روی مخاطب کار ساز باشد . پیشنهاد میکنیم در ادامه این مطلب و راستای مقالات طراحی بنر همراه ما باشید .

افرادی وجود دارند که با دید محدود به موضوع طراحی بنر تبلیغاتی نگاه میکنند و از کنار حساسیت های موجود در طراحی بنر باخبر نیستند . همانطور که در مطالب گذشته به چالش ها و نکات مهم زیادی مانند تاثیر زمان در بنر تبلیغاتی ، افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از بنر ، رنگ بندی مناسب در طراحی بنر و … پرداختیم . هدف ما اشاره به نکات زیر و مهم برای تبلیغ دهندگان و افرادی که احتیاج به سفارش بنر تبلیغاتی دارند داشتیم .

طراحی بنر آنلاین

قبل از هر چیز باید به این آگاه باشیم که آیا طراحی بنر به صورت آنلاین پاسخگوی نیاز ما هست یا خیر ؟ .  جواب این سوال را نمی توان به صورت مطلق داد چرا که متغیرات در این بسیار زیاد است ، خیر از افراد توقع زیادی از بنر تبلیغاتی خود ندارد و برای اهداف کوچکتری نیازمند بنر هستند و طبیعاتا آنلاین بودنطراحی ریسک بزرگی برای آنها نخواهد داشت ، طراحی بنر آنلاین به دو صورت انجام می شود که در نوع اول شما می توانید از طریق سایت رضاگراف به صورت آنلاین طراحی بنر خود را ثبت کنید و طراحان ما در سریعترین زمان ممکن یک طرح اختصاصی طراحی بنر گیف برای شما طراحی و تحویل دهند . اما راه دیگر که این روزها روی خط اینترنت در حال انجام است ، طراحی و اجرای بنر توسط مشتری اما به صورت آنلاین توسط پلتفورم و ابزار های در دسترس انجام می پذیرد . البته این طراحی آنلاین توسط مشتری در موارد دیگری مثل طراحی کارت ویزیت ، طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور هم در سراسر دنیا در حال انجام است .

طراحی بنر آنلاین

طراحی بنر آنلاین

 



:: برچسب‌ها: طراحی بنر آنلاین , بنر , طراحی بنر تبلیغاتی , بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

صنعت چاپ به حدی پیشرفت کرده است که پرداختن به ابعاد گسترده آن و صحبت در مورد آن نیازمند اشاره و توضیحات در مورد بخش های بسیاری می باشد . در راستای مقالات طراحی کارت ویزیت که در مورد عوامل متعدد و موثر در طراحی کارت ویزیت صحبت کردیم ، به ویژه باید و نبایدهای طراحی کارت ویزیت ، تاثیر رنگ ها در طراحی کارت ویزیت ، دلیل استفاده از کارت ویزیت در دنیای امروز و … به می تواند به شما کمک زیادی در امر طراحی قبل چاپ کارت ویزیت داشته باشد .

روش های چاپ کارت ویزیت 

چاپ کارت ویزیت جدا از جنس های مختلف با کیفیت های گوناگون از دو زاویه می توان به چاپ آن اشاره کرد ، در روش اول چاپ از طریق دستگاه های صنعتی چاپ دیچیتال و در روش دوم که جزو اصلی ترین روش چاپ کارت ویزیت می باشد ، چاپ افست است .

تفاوت چاپ کارت ویزیت دیجیتال با افست

تفاوت چاپ کارت ویزیت دیجیتال با افست

 



:: برچسب‌ها: طراحی کارت ویزیت , کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

هر زمان که کسی درباره تولید و انتشار تبلیغات کلیکی یا از جهتی دیگر میخواهد به کسب در آمد سخن میگوید ،  اولین موردی که به ذهن میاید تبلیغ در سایت گوگل است .در حالی که تمرکز بر روی گوگل کار عاقلانه ای بحساب می آید ، امروزه شبکه های تبلیغات کلیکی زیادی در دنیا وجود دارند که راه را برای ناشران جهانی و کاربران اینترنتی جهت کسب در آمد از نشر آن باز کرده است. امروزه اغلب کاربران اینترنتی برای کسب در آمد به دنبال شبکه تبلیغات کلیکی مختلفی میگردند . حتی گاها برای کسب در آمد بیشتر به ترکیبی از چند شبکه تبلیغات روی آورند .

در مطلب گذشته درباره ، تبلیغات کلیکی چیست ؟ صحبت کردیم ، در این مطلب به چند شبکه تبلیغات کلیکی که در سال 2016 جزو برترین ها جهانی بوده اند را بررسی و معرفی میکنیم .

معرفی برترین شبکه تبلیغات کلیکی

شبکه تبلیغات Adsterra Network :

Adsterra یکی از سریع ترین شبکه های آگهی رو به رشد است در زمینه تبلیغات کلیکی است ، در حال حاضر توانسته بیش از 10 میلیارد درج آگهی هدفمند در ماه را جذب کند ، آنها به کاربران خود تضمین 100 درصد حمایت از طریق کسب در آمد حاصله از موجودی آگهی خود را داده اند . شبکه تبلیغات Adsterra در بر دارنده ی طیف گسترده ای از فرمت های نمایش آگهی و تمام انداره یا سایز های محبوب برای تمام پلتفورم ها . وب و تلفن همراه ، تبلت ها و …

شبکه تبلیغات خارجی

شبکه تبلیغات خارجی

 



:: برچسب‌ها: برترین شبکه تبلیغات کلیکی , شبکه تبلیغات کلیکی , تبلیغات کلیکی چیست ؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()