نوشته شده توسط : رضا گراف

تبلیغات شیپور

طراحی بنر رضا گراف : قطعا اسم شیپور برای شما باید آشنا باشه ، وقتی کلمه شیپور به زبونمون میاد خود من به شخصه به یاد استادیوم آزادی میوفتم و هیاهوی شیپور چیا ، اما اینجا موضوع خیلی با استادیوم آزادی فرق میکنه و میخواهیم در مورد شیپور پر سر و صدای تبلیغاتی صحبت بکنیم .

بخش دوم ( شیپور و علت کناره گیری از نمایش بنر تبلیغاتی  )

بخرید ، بفروشید ، لذت ببرید رو یادتونه ! البته تبلیغات شیپور رو هم که حتما یادتونه 

تبلیغات شیپور

امروز میخوایم بیشتر به بررسی طراحی بنر تبلیغاتی سایت نیازمندیهای شیپور و در مورد علت توقف نمایش بنر تبلیغاتی یا تبلیغات سایت شیپور صحبت بکنیم .

طراحی-بنر-تبلیغاتی-شیپورالان که دارم این مطلب رو برای شما می نویسم،به جرات می تونم بگم نزدیک به 6 ماه هست که دیگه از تبلیغات سایت شیپور خبری نیست ! ، اصلا همین موضوع من رو بیشتر راغب کرد تا سوالی که در ذهنم ایجاد شده رو با شما در میون بزارم ، که چطور شد که نیازمندی های شیپور در برحه ای از زمان با تبلیغاتمیلیاردی آمد و در 24 ساعت شبانه روز میهمان صفحات اینترنتی ، شبکه تبلیغات و تبلیغات تلویزیونی بود حالا در سکوت کامل نمایش تبلیغاتی بسر می برد .



:: برچسب‌ها: طراحی بنر , طراحی بنر تبلیغاتی , مقالات طراحی بنر , سفارش بنر ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

چرا و به چه دلیل به دنبال طراحی بروشور و چاپ کردن آن هستیم ، آیا از این مسئله مطلع و به این فکر کرده ایم که چه مواردی مد نظر ما هست که در بروشورقرار دهیم و در اختیار مصرف کننده بگذاریم ! . باید به این فکر کنیم که مطالب و مواردی که در چاپ بروشور قرار می دهیم برای ما موثر است یا خیر بودجه هزینه شده برای چاپ هدر داده ایم .

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

مواد مورد نیاز چاپ بروشور

اینها موارد مهمی هستند که میتواند توجه بیشتری از مصرف کنندگان را در بروشور جلب کند .



:: برچسب‌ها: بروشور تبلیغاتی,طراحی بروشور,بروشور,مقالات طراحی بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

نکات قابل توجه طراحی کاتالوگ صنعتی

وقتی به فکر طراحی کاتالوگ و در نهایت چاپ آن به ذهنمان میرسد باید به چند نکته یا موارد مورد نیاز که در کاتالوگ می بایست درج شود تا خواننده را ترغیب به خواندن آن کند توجه داشته باشیم . امروز بیشتر به این چند نکته می پردازیم .

نکات قابل توجه یک کاتالوگ صنعتی


:: برچسب‌ها: کاتالوگ,طراحی کاتالوگ,چاپ کاتالوگ,طراحی کاتالوگ صنعتی,نکات قابل توجه طراحی کاتالوگ صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

 

طراحی کاتالوگ یا کالانما در کنار بروشور تبلیغاتی به صورت کلی به معرفی کالا  محصولات تجاری و خدماتی می پردازد و در قالب کتابچه یا دفترچه راهنما مورد استفاده مصرف کننده و مشتریان قرار میگیرد . کاتالوگ را مترادف کالانما و بروشور را با مترادف دفترچه می نامند . در کاتالوگ صنعتی – تجاری بر خلافبروشور تبلیغاتی بیشتر به کلیات یک محصول یا خدمات پرداخته می شود همانطور که در ( بروشور چیست ) به این موضوع اشاره کردیم ، در brochure بجای اشاره به کلیات به ریز توضیحات خدمات تولیدی یا تجاری یک شرکت اشاره می شود.در کالانما تمرکز بیشتر به جنبه بازاریابی و جذب مخاطب هدف می باشد که بتواند با انتقال معرفی کلیاتی از محصول افراد بیشتری به سمت شرکت تجاری بکشاند .

طراحی کاتالوگ چیست

طراحی کاتالوگ چیست

در کلاس ساده باید اینطور بیان کنیم که کاتالوگ را بیشتر در دست مدیران و صاحبان کسب و کار میبینم که به طور کلی شمای یک محصول یا شرکت را بیان می کند و در برابر بروشوری وجود دارند که بیشتر در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد تا بتواند با توضیحات بیشتر ، به امکانات ، مزایا و معایت و … یک محصول خدمات بپردازد .



:: برچسب‌ها: کاتالوگ چیست , چاپ کاتالوگ , طراحی کاتالوگ , کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

یکی از مزایای تبلیغات بنری ، نمایش گسترده تر بنر و تبلیغات با بنر شماست. با طراحی بنر ، می توانید همزمان آن را در وب سایت های مختلف به نمایش بگذارید و تبلیغات گسترده تری داشته باشید. حال آن که تبلیغاتی نظیر نصب تراکت ، استفاده از بیلبورد و…نمی تواند راهی مطمئن برای سودآوری باشد. در ادامه تاثیر بنر بر تبلیغات گسترده تر را می خوانید.

تبلیغات گسترده تر با استفاده از بنر های تبلیغاتی


:: برچسب‌ها: تبلیغات گسترده تر با استفاده از بنر , تبلیغات گسترده , تبلیغات بنری , طراحی بنر , بنر تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

چه صاحب یک تجارت نوپا باشید و یا این که برندی قدیمی را مدیریت می کنید ، تبلیغات ، مهم ترین رکن در فروش و موفقیت شماست.
از مزایای استفاده از بنر ها در تبلیغات ، افزایش بازدید یا ترافیک آن است. نحوه ی افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از تبلیغات بنری را در ادامه می خوانید.

نحوه افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از بنر

بعد از این که با کاربرد های مختلف بنر آشنا شدید ، باید به دنبال یه وب سایت مناسب جهت تبلیغات باشید. مواردی که در ادامه معرفی می کنیم ، راه های افزایش بازدید از طریق درج بنر می باشد.

افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از بنر

افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از بنر

جست وجوی عبارت تبلیغات بنری 



:: برچسب‌ها: افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از بنر , افزایش ترافیک وب سایت , استفاده از بنر , طراحی بنر , بنر ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

یکی از مزایای استفاده از بنر در تبلیغات ، هزینه ی اندک آن نسبت به تبلیغ در تلویزیون ، سطح شهر و…است.  در این مقاله قصد داریم ، به صورت جامع ، صرفه جویی در هزینه ها با تبلیغات بنری را بررسی کنیم. با ماه همراه باشید.

صرفه جویی در هزینه ها با تبلیغات بنری

صرفه جویی در هزینه ها با تبلیغات بنری

تاثیر بنر در کاهش هزینه ها
از سال 1993 ، که اولین بار طراحی بنر در فضای وب انجام شد ، تا کنون نزدیک 4.3 بیلیون شکرت های تبلیغاتی بنر، در سطح وب فعالیت می کنند.
همین جمله گویای اهمیت تبلیغات با استفاده از بنر می باشد. تاکید ما روی طراحی بنر و استفاده از بنر جهت صرفه جویی در هزینه ها می باشد..چرا که سایر روش ها نظیر تبلیغات متنی و…هیچ گاه همچون بنر ، موثر واقع نشده اند. در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم.



:: برچسب‌ها: صرفه جویی در هزینه ها با تبلیغات بنری , صرفه جویی در هزینه ها , تبلیغات بنری , طراحی بنر ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

با پیشرفت تکنولوژی ، فعالیت های مجازی و استفاده از تبلیغات در فضای وب امری بدیهی می باشد. استفاده از بنر برای تبلیغات آنلاین ، یکی از متداول ترین روش ها می باشد که به دلایل متعددی ، امروزه مهم ترین ابزار تبلیغاتی در سایت ها می باشد.
برای این که جهت استفاده از تبلیغات با بنر ، به اطمینان کامل برسید ، در ادامه تعداد اندکی از مزایای فراوان استفاده از تبلیغات بنری را می خوانید.

مزایای استفاده از بنر برای تبلیغات آنلاین

مزایای استفاده از بنر برای تبلیغات آنلاین

چرا استفاده از بنر برای تبلیغات آنلاین

همان طور که گفته شد ، یکی از کاربرد های بنر ، تبلیغات است. ترجیح می دهیم این تبلیغات را به دلایل زیر با بنر انجام دهیم:



:: برچسب‌ها: مزایای استفاده از بنر برای تبلیغات آنلاین , استفاده از بنر برای تبلیغات آنلاین , تبلیغات آنلاین , بنر , طراحی بنر ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی بنر پرکلیک ، محتوای بنرهاست. در یک بنر ، فضای زیادی جهت درج شرح کار و تجارت شما وجود ندارد. پس باید با استفاده از کلماتی محدود و جذاب ، شعار های تبلیغاتی سودآوربرای بنر طراحی کنیم و مقصود کلی را به بازدیدکنندگان برسانیم و سپس به خواندن شرح محصولات یا خدمات خود دعوت کنیم. شعار های تبلیغاتی مشخصه های معینی دارند که در ادامه به صورت مختصر بررسی می کنیم.

شعار های تبلیغاتی سود آور در طراحی بنر

شعار های تبلیغاتی سود آور در طراحی بنر

ویژگی های شعار های تبلیغاتی کاربر پسند

به نکات زیر در شعار های کاربر پسند در طراحی بنر دقت کنید.



:: برچسب‌ها: شعار های تبلیغاتی سودآور در طراحی بنر , شعار های تبلیغاتی , طراحی بنر , طراحی بنر تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

استفاده از رنگ ها برای چشم های خوانندگان همواره خوشایند هستند و راه برقراری ارتباط به مخاطب می باشند. با رنگ بندی مناسب در طراحی بنر ، می توان هدف و مقصود اصلی خود را برای سایرین های لایت یا مشخص کرد . در ادامه ضرورت استفاده از رنگ ها در بنر را می خوانید.

ترکیب رنگ بندی مناسب در طراحی بنر

قبلا ویژگی های بنر ها ی پرکلیک را خواندید. هر یک از رنگ هایی که در یک بنر به کار برده میشود ، یک نوع زبان برای بیان تبلیغات است. با توجه به نوع تبلیغی که مد نظر شماست ، رنگ ها حین طراحی بنر توسط طراح انتخاب میشوند.

ارتباط رنگ ها با موضوع در بنر
زمانی که قصد دارید تبلیغ خاصی را به نمایش بگذارید، مثلا حراج های فصلی بزرگ و یا فرصت های ویژه ای برای خرید محصولاتتان ، از رنگ های محرک استفاده کنید. عمده رنگ ها در طراحی بنر برای این گونه بنر ها ، قرمز ، بنفش ، نارنجی و رنگ های مشابه است.

انتخاب رنگ مطابق با روان شناسی رنگ ها
بسته به موضوع مد نظر شما ، رنگ بندی مناسب در طراحی بنر نیز متفاوت است. اگر قصد تبلیغ وسایل و محصولات مرتبط با کودک را دارید ،طراحی بنر شما باید محیطی ارامش بخش و تلفیقی ار نگ های لطیف و کم رنگ باشد.

استفاده از تضاد در انتخاب رنگ بنر
رنگ بندی مناسب بنر ، صرف هماهنگی بین رنگ ها را شامل نمیشود. اگر محیط بنر تیره است ، به جای انتخاب رنگ های هماهنگ می توان از رنگ های متضاد استفاده کرد. زمینه ی تیره و با متن سفید و یا بالعکس ، می تواند تاثیر بیشتری نسبت به رنگ های نزدیک در طراحی بنر داشته باشد.
با استفاده از رنگ ها ، می توان فرآیند طراحی یک بنر خلاقانه را ساده تر کرد.

منبع : رنگ بندی مناسب در طراحی بنر



:: برچسب‌ها: طراحی بنر،طراحی بنر تبلیغاتی،مقالات طراحی بنر،رنگ بندی مناسب در طراحی بنر، ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()